Witaj, gość! [ Zarejestruj się | Zaloguj się

ZŁ39,900

AUDI S6 340KM ANK BOSE RECARO MOCNO DOINWESTOWANY!

  • Numer kontaktowy: 608-152-700
  • Miasto: Warszawa
  • Kraj: Polska
  • Przebieg: 251000
  • Napęd: 4x4
  • Moc: 340KM
  • Rok produkcji: 2002
  • Skrzynia biegów: Automat
  • Rodzaj Paliwa: Benzyna
  • Wyposażenie: ABS, ASR (kontrola trakcji), Centralny zamek, Immobilizer, Poduszki boczne, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Klimatyzacja, Wspomaganie kierownicy, Tempomat
  • Opublikowany: 8 września 2016 11:31
  • Wygasa: Ogłoszenie wygasło
eHQxI-XhHJBB
eHQxI-i0SeSCtrgAk-FmpPsQeHQxI-XG2tWj

Opis

Witam

Przyszedł czas rozstać się z moją Audi S6. Autko mam od Grudnia 2015r.
Audi jest z 2002r. z silnikiem 4.2 V8 ANK 340 KM.
W tym roku założyłem do niego instalację gazową z najwyższej dostępnej półki na wtrysku bezpośrednim na najnowszych wtryskach GOLD Dragon z firmy LPG TECH przy przebiegu 238 tys.km. Autko dostało najnowsze wtryski jako drugie w Polsce.

Samochód jest mocno doinwestowany !

Długo szukałem auta z dobrą historią i oryginalnym przebiegiem, aż trafiłem na ten egzemplarz.
Jestem 3 właścicielem od zakupu w serwisie. Dwóch poprzednich właścicieli to niemcy. Cała historia posiadania auta jest mi znana. Pierwszy właściciel miał w posiadaniu auto 11lat , kolejny 2lata i w tej chwili od 2015 jest w moim posiadaniu.

Do dużych zmian w aucie doszło pod koniec 2015r. m.in.:
Nowe wachacze przód (Oryginalne wymieniane w serwisie w Niemczech)
Nowe wachacze tył (Oryginalne wymieniane w serwisie w Niemczech)
Nowe amortyzatory przód SACHS (sportowe)
Nowe amortyzatory tył SACHS (sportowe)
Nowe tarcze przód / tył DBA
Nowe klocki przód / tył ATE
Nowe felgi AUDI ROTOR OE (koszt 1800zł szt.)
Nowe opony Michelin 255/35R19 (koszt 1850 zł szt.)
Zrobiłem płukanie płynu hamulcowego i płynu wspomagania by odświeżyć cały układ.

Również teraz w 2016r. doszło do wielu zmian :

Dorzuciłem jak wspominałem wyżej nową istalację LPG TECH.
Założone zostały nowe świece irydowe DENSO
Wymieniłem również klocki na ATE CERAMIC , są sporo trwalsze od standardowych. W poprzednim aucie na tych klockach przejechałem 60 tys km.
Wymieniłem mu wszystkie oleje wraz z filtrami MANN FILTER:
w silniku VALVOLINE 5w50 7.5l
w skrzyni Oryginał VW Group G 052 162 9.8l
mechanizm różnicowy przód Oryginał G 052 145 1.3l
mechanizm różnicowy tył Oryginał G 052 145 1.5l
skrzynia rozdzielcza Oryginał G 052 145 0.9l
Kupiłem mu nową chłodnicę NRF , stara lekko się rozszczelniła, nie chciałem bawić się w klejenie (mogę dorzucić do wglądu).
Ze zmian na plus założyłem mu świeży kompletny wydech od RS6 od silnika do końca wraz z nowymi złączami elastycznymi z oryginalnymi końcówkami od S6.
(Przez tą zmianę średnic rur i bardziej przelotowych wydechów zapala mi się kontrolka check, po sprawdzeniu na komputerze sondy dostają informację ze mieszanka na tym układzie wydechowych jest zbyt uboga. Ale to wogóle nie wpływa na pracę silnika, ponieważ mieszanka jest odpowiednia. Można zgasić tą kontrolkę przy pomocy emulatora, jednak nie bawiłem się w to by wszystko było jasne).
W lipcu tego roku zamontowałem mu 2 nowe przeguby zewnętrzne z górnej półki firmy LOBRO.
(Niestety pech chciał, że zaczął po miesiącu odzywać się przegub wewnętrzny z prawej strony . Jeszcze do tej pory go nie wymieniłem, jednak kupiłem nową kompletną półoś , którą poprostu trzeba założyć na warsztacie. Oczywiście dorzucam ją, chyba że uda się wcześniej ją wymienić.)
Poza tymi zmianami wymiana wszystkich filtrów oraz oleju to oczywistość. Autko dwa razy w moim posiadaniu dostało taki komplet.

Autko kupiłem lekko podniesioną maską , ma lekko przytarty prawy błotnik oraz tylny zderzak .
Te kilka rzeczy nie rzuca się w oczy, jednak by nadać mu pełen blask są do poprawienia.
Wrzuciłem w niego dużo swojego czasu i kasy, nie sprzedawałbym go od tak. Niestety potrzebuje pieniądze na mieszkanie.

Jest jeszcze jedna rzecz.
Dla naprawdę zainteresowanego, który zaproponuje najlepszą ofertę dorzucam cały drugi silnik V8 ANK 340KM czystą benzynę wraz z kolektorem ssącym i okablowaniem ( kupiłem go awaryjnie na wypadek potrzeby jakichś części lub wrzucenia silnika). Wiem, że te silniki świetnie współpracują z instalację gazową i są bezawaryjne. Jednak drugi taki silnik posiadam.
Dorzucę również cały komplet 8 nowych wahaczy na przód wraz z końcówkami drążków.

Autko posiada oryginalny przebieg, cały czas serwisowany w ASO w niemczech.
Oczywiście jest możliwość sprawdzenia go od dołu na podnośniku, który jestem w stanie załatwić odpłatnie w Warszawie.
Autko można zobaczyć w Warszawie, bądź Grudziądzu w ustalony weekend.

Naprawdę doinwestowałem to autko, wypisałem wszystkie jego modyfikacje i wady.
Nie wypisywałem wyposażenia, bo każdy zorientowany w tych autach wie, że jest na pełnej opcji.

Mam nadzieje, że w pełni opisałem to co w nim siedzi. Części wraz silnikiem wyszły około 50 tys zł .
Czekam na rozsądnego klienta, który jest zdecydowany na takie autko. Proszę nie proponować 30 tys zł, bo to strata czasu. Za 30 tys. proszę sobie kupić takie auto poprzez serwis allegro i doinwestować tak jak ja, w tym dorzucić sobie instalację gazową i go opłacić.

Możliwość sprawdzenia autentyczności przebiegu w serwisie Audi Porsche Połczyńska , bądź w każdym innym wybranym salo

Brak tagów

wyświetleń: 26372, dzisiaj: 4

  

Nr ogł.: 29957d12fe8dfbef

Zgłoś problem

Przetwarzanie żądania, proszę czekać...

Zostaw odpowiedź