Witaj, gość! [ Zarejestruj się | Zaloguj się

ZŁ85,000

BMW E60 2JZ – 851KM w niemiecko-japońskim niszczycielu opon

  • Numer kontaktowy: 601129128
  • Miasto: Swiecko
  • Wojewódźtwo: kujawsko-pomorskie
  • Kraj: Polska
  • Przebieg: 133921
  • Napęd: Tył
  • Moc: 851KM
  • Rok produkcji: 2006
  • Skrzynia biegów: Manual
  • Rodzaj Paliwa: Benzyna
  • Wyposażenie: ABS, ASR (kontrola trakcji), Centralny zamek, Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Klimatyzacja, Podgrzewane lusterka boczne, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Komputer pokładowy, Tempomat
  • Opublikowany: 14 grudnia 2016 09:55
  • Wygasa: Ogłoszenie wygasło
575536375
118367657139382763614204595877571693

Opis

Norwegia kolejny raz zaskakuje. Tym razem padło na komfortową, niemiecka limuzyne serii 5 E60. Kiedyś była to zwykła piątka o oznaczeniu 520i, czyli zwykłe 2.2l 170KM. Jak można sobie wyobrazić, taka moc pozwala jedynie na sensowne przemieszczanie się z punktu A do B. Niejaki Stig i Sigurd, mieli okazje zakupić jednostkę 2JZ, która już wcześniej pracowała w Volvo 240. Tak też się stało, motor został zakupiony, zaopatrzony w niezbędny osprzęt, między innymi w potężną sprężarkę Precision 6265. Auto zasilane jest paliwem E85, czyli etanolem i najmocniejszym setupie generuje 851KM! Co ciekawe, moc jest przenoszona przez skrzynie biegów z BMW 530D, została ona odpowiednio przygotowana i wytrzymuje ogromne przeciążenia. Bez dwóch zdań jest to jeden z najbardziej szalonych swapów i projektów na bazie BMW na świecie.

Engine
Toyota Crown 2JZ motor, 272 camshafts, ported head, precision 6265 turbo, KMS engine management, Supra front mount intercooler, Koyo radiator from a Supra, a pair of 30-row oil coolers and a 7-row for the power steering system, 4-inch downpipe with 3.5-inch stainless system all the way back with one big box as a silencer, ATL fuel 60-litre cell, Nuke catch tank, three Bosch 044 fuel pumps, all fittings from Nuke, special Nuke swirl pot, Nuke pressure regulator, XRP fuel lines and fittings running 3.8 bar of fuel pressure on E85 fuel
Driveline
530 diesel gearbox, M5 diff, ABC clutch adaptor plate, custom made propshaft
Suspension/Brakes
One-off K-Sport coilover system, 545i braking system
Wheels/Tyres
8.5-inch and 9.5×20-inch wheels of unknown origin that got donated to the car by friend, Fevikdekk. 245/30×20 Achilles ATR Sport (front) and 285/25×20 Falken FK452 tyres (rear)
Exterior
GS Performance bodystyling package incorporating M5-style bumper (not as wide), carbon fibre rear deck lid all finished in BMW Frozen Grey
Interior
Sparco Pro 2000 GRP Tech seats, TXR Motorsport shifter from a cool company in Sweden, custom made shifter linkage, Sparco 350mm steering wheel, clocks removed, KMS data display

Brak tagów

wyświetleń: 41379, dzisiaj: 4

  

Nr ogł.: 90058510909e88d4

Zgłoś problem

Przetwarzanie żądania, proszę czekać...

Zostaw odpowiedź