Witaj, gość! [ Zarejestruj się | Zaloguj się

ZŁ13,000

VW Golf GTI 1.8t stance, gwinty, niezły

  • Numer kontaktowy: 505 447 856
  • Miasto: Warszawa
  • Kraj: Polska
  • Przebieg: 243560
  • Napęd: Przód
  • Moc: 150KM
  • Rok produkcji: 1999
  • Skrzynia biegów: Manual
  • Rodzaj Paliwa: Benzyna
  • Wyposażenie: ABS, ASR (kontrola trakcji), Immobilizer, Poduszki boczne, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Komputer pokładowy
  • Opublikowany: 6 września 2016 14:53
  • Wygasa: Ogłoszenie wygasło
423503073_1_644x461_vw-golf-gti-18t-stance-gaziura-gwinty-niezly-warszawa
423503073_2_644x461_vw-golf-gti-18t-stance-gaziura-gwinty-niezly-dodaj-zdjecia423503073_3_644x461_vw-golf-gti-18t-stance-gaziura-gwinty-niezly-volkswagen423503073_5_644x461_vw-golf-gti-18t-stance-gaziura-gwinty-niezly-mazowieckie423503073_6_644x461_vw-golf-gti-18t-stance-gaziura-gwinty-niezly-

Opis

witam, bez owijania w bawełne, VW jakto VW, sprowadzony z Niemiec, w polsce jestem drugim włascicielem, ogólnie 3cim,
pierwszy był zajawkowicz VW w GE, sprowadził go facet do Polski żeby jeździć na trasy, teraz mam go ja. nigdy nie był w rękach jakiejś nędznej handlarzyny.
przebieg 100% prawdziwy, ostatni wpis w książce serwisowej 2014rok-199tys km.
Gaz założony w październiku 2015, podzespoły w zdjęciu. (trasa 9-10 litrów, w mieście koło 13) butla w kole (55l, wchodzi czasem 44) wlew przy wlewie paliwa
historia wypadkowa jakaś tam jest, ja vinu nie sprawadzałem bo mi sie nie chciało, ostatnio pokusił sie o to jakiś klient i wygląda to tak, prawy przód dziabnięty, wymieniany był zderzak przedni, prawy błotnik i poszycie prawych drzwi, podłużnica ani podłoga nie ruszona w żadnym wypadku, plus jest taki że było to w niemczech i wszystko zostało naprawione w ASO VW, i tam tez samochód dostał nowy lakier na całej karoserii. (potwierdzone info)
wyposażenie:
-Klima
-el. szyber
-el. szyby
-zamek pilot i autoalarm
-nagłośnienie chyba Nokia (8 głośników) dobrze daje
-fotele recaro, kierowcy niestety zniszczony bo poprzedni właściciel do najsmuklejszych nie należał
-kierownica skóra
o tym że ma wspmagania i inne absy nie musze pisać bo to oczywiste.
kilka rarków:
-dokładka GTI
-lotka GTI
-lampy tył USA R32
-lakier LB5N, metallic perła niebieski (nowszy mystic blue), w słońcu fiolet, na jednym zdjęciu jest kolor jak pada słońce pod kątem. stan zajebisty

inne rzeczy:
-cały pakiet gleby do mk4 czyli, wycięta podłużnica pod półoś i obspawana 5mm profilem wewnątrz i półkole na zew. i zabezpieczone przed korozją, stabilizator audi S3, custom łączniki stabilizatora, podkładki pod poduszki silnika 20mm (miska wyżej niż sanki)
-półprzelot, prosta rura zamiast kata i środkowego, przerobiony końcowy na dwuruke w jdm stylu bo mnie fantazja poniosła i dwa dziki w puszcze też.
-tylna klapa na gładko bez wycieraczki i znaczka
-usunięta bolączka gumowanej powłoki na plastikach. wszystko co było zużyte jest zdarte do zera i wypolerowany plastik na czarno albo pomalowane na czarno.
-rolowane przednie nadkola, średnio to wyszło no ale jest.

z większych napraw to robiony był rozrząd już w Polsce przez oprzedniego właściciela, pasek continental, więc reszta pewnie też niezła.
-turbosprężarke regenerowałem sobie sam bo tym sie zajmuje na codzień, nowy wałek, talerzyk uszczelniający i łożyska oczywiście.
wyważone do prawie zera przy maksymalnych obrotach ok. 140tys/min. także można spokojnie więcej dmuchnąć i sie nie rozsypie 🙂
-pompa wspomagania też zrobiona, też przezemnie
-remont zawiasu se zrobiłem, lemforder, TRW, ori VW, mam maksymalne zniżki w intercarsie to i nie oszczędzałem. gumy, łączniki tuleje itp itd.
-gwint nowy MTS gold przód, tył MTS zwyklak.
-nowe hamulce, tarcze ferodo, klocki TRW, wsjo x4, jak wyglądają to widać na zdjęciach
-wszystkie nowe łożyska 4 kół FAG
-felgi repliki RS6, toczony rant i polerowany na lusterko, lakier czarny połysk
-gumy nankang 215/40 2012rok z 6mm mięsa jeszcze jest. dystanse 7 i 12mm + długie śruby
-nowa prawa półoś
-olej zmieniałem co 5tys, filtr co 10tys

silnik nie bierze grama oleju, jest w idealnej konndycji
no i tera tak:
tarcza prawy przód troche już telepie, do 160km/h lajtowo, wyżej już troche wku*wia
prawy błotnik widać na zdjęciu, rolowałem na szybko na spocie no i nie pykło
brakuje plastiku nawiewu z przodu w desce i osłony podłokietnika

jakieś małe zadrapania na lakierze sie znajdą, ale po umyciu bajka, a jak nawoskujesz to predator w lesie nawet nie zauważy,

ałta nie serwisójo CYTRYN I GUMIAK, chociaż bardzo ich szanuje.
WSZYSTKO, absolutnie wszystko robiłem sam, od wymiany oleju, przez remont zawiasu, spawanie podłuznicy, przelotu, i regeneracje turba i pompy.
miesiąc temu zmienione filtry gazu ciekłej i lotnej, nowa mapa, olej z filtrem z 2 tyg temu.

cena duża bo znam wartość samochodu. sprzedaje bo buduje drugie auto , i chce jakieś kombi na daily. zamienie TYLKO za audi a6 c5 2.8 quattro kombi manual z gazem.

Brak tagów

wyświetleń: 4038, dzisiaj: 2

  

Nr ogł.: 67757cebc5696859

Zgłoś problem

Przetwarzanie żądania, proszę czekać...

Zostaw odpowiedź